Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek için en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının ilimlı açıklamalarını adida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en skolastik ve en uz bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu değme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak için sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başlangıçarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine birliklar ve fen özetler evet da iş özetleri karşı bilim içerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek alegori açılmasını ve okunmasını uydurmak için paha bahşetmek nazik örutubet taşır. Kişiye özel içerik ve rabıta çekici teklifler iştirakı bırakmak konusunda çok ustalıke yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve rabıta çekici olmalıdır. Bununla bile çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir muvazene tesis etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en çetinlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. âlem ve tetkik için video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını video sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C içerik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Videoteyp kırışmak, hapishaneğinizi daha fazla insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü taraf sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu rabıta çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, belirli bir hedef kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Facebook hala dünyanın en balaban toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B alıcıları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile bağlantı tesis etmek için harika bir görev. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı içerik türlerine malik olsa da tümü bayağı video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle içerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden nasıl pay etmek istediğinizi her ahit çekmece önünde bulundurun ve buna gereğince tertip konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği için, pazarlamacılar var olan her platformdan en uz şekilde sebeplenmek için dijital pazarlama taktiklerini ötümlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha fazla hareketli kullanıcıevet malik. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kısa düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Amma toplumsal medyada evetğu gibi mesajlar kısa ve öz olursa içli hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak dimdik içermiş kısa düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif içerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece rabıta çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, hapishaneğiniz hedef kitlenizin ammaç ve rabıta meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme için paha sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sava bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları gibi içerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm içeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, arama sonuçlarında daha koca sıralarda ve daha sık görülür, hapishaneğinize trafik artışı esenlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna mecburdır. Web hapishaneğinizde uz araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha fazla sözcükten oluşan ifadeler) istimal etmek SEO’nuzu daha uz hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda daha koca özlar esenlar. Etkili itibarlı üçüncü taraf sayfalardan örgensel birliklar temizlemek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir birlikya gelen her tıklama için ödeme konstrüksiyonlır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin içerik akışlarında tayflenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), balaban tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve bağlantı göstermesi için arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk değme noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çkırmızıışmasıyla tanıtabilir. Başkaca web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tartıını (daha fazla tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.